Vietämme lomaa alkaen 12.12.2018. Töihin palailemme uudenvuoden jälkeen.

Akuutit kuorma-autojen ja OBD-ohjelmoitavien työkoneiden SCR-offit (AdBlue poistot), DPF-poistot ja tehonlisäykset onnistuu etätöinä. Voitte soittaa 0504695179/Jari, niin järjestelen asiat. Mutta, puhelut mielellään vain aamulla/aamupäivällä Suomen aikaa. Soittopyynnöt voi lähettää tekstiviestinä tai whatsappina. Työ voidaan tehdä teillä paikanpäällä tai Turussa Combilink Oy tiloissa. Osoite on Pollenkuja 4, 20380 Turku.

SCR-offit ja Caterpillareiden DPF-offit jne muualla maassa, saadaan myös hoidettua mahdollisuuksien mukaan.

Rauhallista ja stressitöntä joulua kaikille.

Jari

Mercedes Benz kuorma-autojen ohjelmoinnit

Mercedes kuorma-autoille voimme tehdä monenlaisia ohjelmointeja AdBlue-järjestelmien poistojen lisäksi:

  • Voimme kloonata moottorinohjausyksikön, eli voimme kopioida viallisen ECUn tiedot toiseen, vaikka käytettyyn, moottorinohjausyksikköön.
  • Avaimien ohjelmointi. Voimme ohjelmoida uusia virta-avaimia ajonestojärjestelmään.
  • Vikakoodien luku ja kuittaus.
  • Päästöihin liittyvien vikakoodien kuittaus, joita ei normaalisti saa kuitattua kuin merkkihuollossa.
  • Euro 5 ja 4 autojen ohjelmointi Euro 3 luokkaan. Eli auto toimii kuten ennenkin mutta ilman AdBlue järjestelmää. Tämä voidaan tehdä vaikka auton AdBlue-järjestelmä olisi jo vikaantunut.
  • Nykyisin suositumpaa on tehdä SCR-ohjelmallinen poisto, jolloin auton tunnistetiedot säilyy alkuperäisinä. Järjestelmä saa olla vikatilassa ennen poistoa. Ei moduleja tai johtosarjamuutoksia.
  • Euro 6 autoista on mahdollista ohjelmoida pois niin SCR järjestelmä, kuin DPF, eli partikkelisuodatin. Voidaan tehdä yhdessä tai erikseen. Ei näkyviä muutoksia. Ei moottorínohjausyksikön muokkausta.
  • Jos AdBlue halutaan pitää käytössä, on mahdollista ohittaa silti tehonrajoitus. Auto siis pysyy täysitehoisena vaikka AdBlue-tankki olisi tyhjä tai järjestelmä vikatilassa.
  • Nopeudenrajoittimen säätö portaattomasti kumpaan suuntaan tahansa.
  • Ja viimeisenä, mutta ei vähäisimpänä: Moottoriohjauksen optimointi, eli väännön ja tehon lisäys. Mercedesten vakio-ohjelmien alavääntö on aina todella rajoitettu tehdasohjelmissa. Alakierrosalueelle saadaan todella suuri muutos, kuten tietenkin myös kierroksille. Samalla polttoainetaloudellisuus paranee.
  • Myös Claas puimureiden AdBlue-järjestelmien poisto onnistuu.
  • Hinta Euro4 ja Euro5 SCR-ohjelmalliselle poistolle 900€ alv.0%
  • Euro 6 SCR-poisto 1490€ alv.0%
  • Euro 6 DPF-poisto 1490€ alv.0%
  • Euro 6 Atego ja Actros SCR ja DPF poisto samalla ohjelmointikerralla 1900€ alv.0%

Mercedes Benz kuorma-autojen ohjelmoinnit