Vietämme lomaa alkaen 12.12.2018. Töihin palailemme uudenvuoden jälkeen.

Akuutit kuorma-autojen ja OBD-ohjelmoitavien työkoneiden SCR-offit (AdBlue poistot), DPF-poistot ja tehonlisäykset onnistuu etätöinä. Voitte soittaa 0504695179/Jari, niin järjestelen asiat. Mutta, puhelut mielellään vain aamulla/aamupäivällä Suomen aikaa. Soittopyynnöt voi lähettää tekstiviestinä tai whatsappina. Työ voidaan tehdä teillä paikanpäällä tai Turussa Combilink Oy tiloissa. Osoite on Pollenkuja 4, 20380 Turku.

SCR-offit ja Caterpillareiden DPF-offit jne muualla maassa, saadaan myös hoidettua mahdollisuuksien mukaan.

Rauhallista ja stressitöntä joulua kaikille.

Jari

Volvo AdBlue poisto

Suoritamme Volvoihin monenlaisia ohjelmointeja merkkiliiketason testerillä. AdBlue-järjestelmien poiston ja tehonlisäysten lisäksi, meillä onnistuu vikakoodien luvut ja kuittaukset, nopeudenrajoitinmuutokset, suutinkoodaukset, ajoneston poistot, EGR-poistot jne jne.

Voimme ohittaa Volvo-kuorma-autojen AdBlue-järjestelmät pois käytöstä, jolloin urealiuoksen kulutus loppuu, eivätkä häiriötilanteet tai AdBlue-liuoksen loppuminen aiheuta enää keskeytyksiä ajoon. Muutokset ovat ohjelmallisia ja niitä on oikeastaan lähes mahdoton huomata.  Vaikka järjestelmä olisi jo vikatilassa, se ei aiheuta ongelmia.

Jos jostain syystä halutaan, että poisto tehdään emulaattorilla, eli ns "Boksilla", niin maahantuomme itse SCR-modulia FL, FM ja FH Volvoihin, joka poikkeaa monilta osin kaikista muista markkinoiden moduuleista:

1. AdBlue Järjestelmä saa olla vikatilassa/toimimaton ennen moduulin asennusta. Markkinoiden muut lisäyksiköt vaativat että järjestelmä on täysin ehjä asennettaessa, koska moduli kopioi itseensä asennushetkellä auton SCR-järjestelmässä olevat viat.

2. Modulin avulla kuljettaja pystyy kuittaamaan helposti auton mahdolliset vikakoodit 30 sekunnissa, koska moduli kytkeytyy myös diagnostiikkaväylään. Tämä lisätoiminto säästää monelta turhalta korjaamokäynniltä ja diagnostiikkakustannuksilta.

3. Myös NOx-anturi jää pois käytöstä. Muissa moduleissa NOx-anturi jää toimintaan ja kyseisen anturin elinikä on asiakkailta saamamme palautteen mukaan yhdestä kolmeen vuotta. NOx-anturin hinta on samaa luokkaa kuin SCR-modulin hinta.

4. Moduli emuloi myös pakokaasun lämpötila-arvoa moottorinohjausyksikölle ja osaa muuttaa lämpötilaa kuormituksen mukaan. Tällöin ei tule vikakoodeja raskaasti kuormitettaessa kuten moduuleissa jotka antaa vain tiettyä lämpötilatietoa.

5. Muista vastaavista poiketen modulimme pystyy kommunikoimaan Volvo-huollon diagnostiikkatestereiden kanssa, joten siellä ei tule murheita autoja huollettaessa.

6. Saatavana myös moduli, jossa käyttökytkin, eli alkuperäisen järjestelmän saa toimintaan napin painalluksella.

Asennus kestää noin 10min ja asiakas voi suorittaa sen itse mukana tulevien ohjeiden avulla. Modulissa on Volvon alkuperäinen liitin, eli mitään juotos tai johdinliitostöitä ei tarvitse tehdä. Alkuperäinen järjestelmä on tarvittaessa hyvin yksinkertaista ottaa jälleen käyttöön.

Hinnat:
Volvo teho-optimointi Euro 3: 815€
Volvo teho-optimointi Euro 4 ja 5: 950€
Volvo FM ja FH EGR-off 900€
Volvo FL, FM ja FH SCR-off Euro 4 ja Euro 5: 900€
Volvo FM ja FH Euro 4 ja Euro 5 ON/OFF tilakytkimellä (alkuperäinen volvo-kytkin kojelautaan) 1190€
Volvo FH4 uusihyttinen Euro 5: 1490€
Volvo Euro 6 SCR ja DPF-off: 1900€. Hinta sisältää korvausrenkaan joka mahdollistaa partikkelisuodatinelementin poiston. 

Huom. Asiakas on itse vastuussa ajoneuvon päästöluokituksen muuttumisesta